Tuesday, December 06, 2005

Lupasin raportoida mitä olen saanut viikon aikana aikaiseksi, joten tässäpä vähäsen juttua siitä.

Alpakkanutun vartalo-osa on valmis, jee! Nyt sitten jatkeaan takkuamaista niiden hihojen kanssa... Nutun päällä on yksi kappale bb-pipoja pukin konttiin (kukkaa ja höyrytystä vaille valmiina) ja oikealla keko mohair luxia, josta ei tullutkaan rintaneula käsityömessuille vaan jotain ihan muuta... Saas kattoo kääriydynkö tähän jouluna - tai no ehkä jonain vuonna joo... :)


Puhuin eilen vaatimattomasti vaan parista kerästä Tovea, mut loikkihan sieltä kotikylän marketin hyllyltä ostoskoriin nämäkin... Susanna muistaakseni vinkkasi joskus, että Ibizasta passaa neuloa Samokselle tehtyjä ohjeita ja päinvastoin. Jospa näistä tulis jotain vaikka Ullan keräykseen vihdoin. Tuumasimme muuten Terden kanssa, jotta jatkaisimme keräystä Ystävänpäivään, niin kaikki joulun alla ylityöllistetytkin ennättäisivät mukaan :)


Jättiläislapaset Tovesta ovat tässä vaiheessa, toivottavsti ennättäisivät huomenna farkkupyykin mukaan.

Ai niin, minäkin oon ihq!



Niin ja pahoitteluni vielä kaikille, joita mun tämä-, täällä- ja nämä-linkkini ärsyttävät. Ei ollut tullut mieleenkään ennen kuin luin Lankakomeron eilisen päivityksen. Koitan parantaa tapojani - näin vaalien alla, heh-heh-hee :)


12 Comments:

At 11:15 PM, Blogger tikru said...

Kieltämättä joskus noi on ärsyttäny, siis ei sun blogissa, noi linkit vaan valovuosia sitten. Nykyään nimittäin tarkastan yleensä tuolta alapalkista mikä linkkiteksti on. Tottumuskysymyksiä.

Varo ettei sun lapasille käy niiku mun peltiversioille. Ne oottaa yhä tulevaisuuttaan ja kohtaloaan tuolla lankakorissa.

 
At 7:58 AM, Anonymous Anonymous said...

No höh, minun mielestäni sun blogisi on just sen puolesta muita parempi että on niitä linkkejä sinne tänne. Minusta ne ovat hauskoja ja olen aina ihaillut viitseliäisyyttäsi laittaa niitä.

 
At 8:22 AM, Blogger Susanna said...

Minäkin oon ihaillut, että joku jaksaa linkittää. Mä en oikeastaan koskaan klikkaa linkkiä, vaan katson alapalkista mihin se on johtamassa, yleensähän siitä jo tietää sitten mistä on kyse. Mun mielestä linkit on kivoja, koska aina joskus niistä saattaa avautua ihan uusi maailma.Esim neulontalista. köh.

Kivoi juttui oot taas puuhannut :D Entä jos tekisit ne alpakkanutun hihat ilman pitsineuletta? Vai olikos se niin et ne on jo vaiheessa x?

 
At 12:02 PM, Blogger Lycka är ~ Onnea on said...

Hienoja töitä oot taas tehnyt!! Huivin malli näyttää erikoiselta :)
Mielestäni kans ihan kivaa lukea sun juttuj kun on linkkejä eri sivuille..sillai pääsee itekkin sellaisille sivuille mihin ei ennen ole eksynyt.
Jatka vaan omii juttuj ja linkittämist :)
Saas nähä millaseks lapaset tulee koneessa..pidetään peukkuja. Itekkin pitäis noi omat saada valmiiks..pyykkikori pullollaan kun oon aatellu saada ne mukaan samalla koneeseen..mut enpä oo saannu..

 
At 3:24 PM, Blogger derea said...

Mistä langasta toi BB pipo on? Toi huivi näyttää ihanan pehmeeltä...

 
At 6:01 PM, Blogger laurar said...

Kiits kaikilla kommentoijille!

Tikru: Ainakin lankakaupan Liisan mallitilkku oli ihanan pehmoinen

Susanna: Juu, nimenomaan vaiheessa x, sinne ne alpakkanutun hihat menneet on.

Marita: "Huivi" on joo hyvinkin mielenkiintoinen - se tulee olemaan meille molemmilla sekä hälle et mulle yllätys millainen hänestä isona tulee...

Derea: Isoveljeähän tuo.

 
At 8:50 PM, Blogger Sanna Tallgren said...

Ei ärsytä minua tätä, täällä, nää... älä muuta tyyliä, ihan on hyvä näin. Kivoja oot taas neulonu.

 
At 9:44 PM, Blogger KirsiÄr said...

Kiva kun linkkaat. Minä olen kamalan laiska kaivelemaan linkkipolkuja. Ja kun työkseen toisinaan hötömölöää, niin eijjaksa vapaa-aikanaan niin tarkka olla. Status barista tai vastaavasta minäkin kohteen tarkistan.

 
At 9:46 PM, Anonymous Anonymous said...

Hyvä juttu, että jatkatte keräystä vielä! Vaikka en mitään lupaa ainakaan vielä sinne tehdä. Mutta jospa tosiaan sitten kun tuosta joulusta ylitse pääsee.

 
At 10:34 PM, Anonymous Anonymous said...

Anteeksi tyhmä kysymys *punastelee*, mutta millä te noita biboja höyrytätte? Oon niitä kolme tehnyt ja kaikki vaan suoraan käyttöön tai pakettiin, ilman mitään höyryttämisiä..

 
At 11:03 PM, Blogger laurar said...

Vanilla 85: Teen täsmäiskuja höyryraudalla, höyry täysillä ja muuten vokkea niin paljon kuin langan vyötteessä luvataan. Kierteet menevät sen - ja venyttelyn - jälkeen kauniimmin. Höyryttely-termin oikeudesta en tiiä...

 
At 11:16 PM, Anonymous Anonymous said...

Poikaskani tuli pitkältä viikonloppuvapaalta Tampereelta ja sanoi: "Niitä BB-pipoja on kaikilla muijilla! Mun muijalle kans!"
Ja ei kun äiti töihin.

 

Post a Comment

<< Home