Sunday, November 27, 2005

Moi

Olen lähdössä ansiokkaasti röhnötetyn viikonlopun (nukkumista, neulomista, saunomista, telkkarin töllötystä ja lumienkelin tekemistä...) jälkeen taas toiselle paikkakunnalle runsaaksi viikoksi töihin ja asustelemaan. Nettiyhteys kotona on armottoman hidas, mut jos töissä jää vapaahetkiä, niin commentseja voi olla odotettavissa. Mukaan on lähdössä iso säkki joululahja- ja vähän muitakin neulomuksia. Niistä lisää kuitenkin aikaisintaan Itsenäisyyspäivän aaton iltana.

Ps. Helena, joka koitit tavoitella mua Vammalan, Äetsän, Mouhujärven, Suodenniemen ja Punkalaitumen alueportaalin sähköpostista Ullan neulekeräysasiassa, en jostakin syystä pysty vastaamaan meiliisi. Tai ne tulee aina bumerangina takaisin. Ottaisitko minuun yhteyttä uudelleen?

Pps. Pipovaihtoparini Villasukka, vastaathan kohta meiliini?


5 Comments:

At 9:24 PM, Blogger Linne said...

Joo vastaan huomenna, ollut pieniä teknisiä ongelmia, ja nyt menen unille kovan päänsäryn kaatamana ...

 
At 8:36 AM, Blogger Kati E said...

Pipovaihto? Mitähän mä taas olen missannut... :S

 
At 11:53 AM, Blogger laurar said...

Kati: Juttulähti liikkeelle sukkavaihdon jälkitunnelmissa vissiin Distant Knitterin blogin commenteissa. Hävityksen kauhistus emännöi lapasvaihtoa ja San Diegon Tuulia pipovaihtoa. Molempiin vaan on ilmoittautuminen jo päättynyt... Mut ens talvena taas! Ja voidaanhan me järkätä vaik kesäkassivaihtokin :)

 
At 9:29 PM, Anonymous Anonymous said...

Eksyin sivuillesi ja huomasin linkin omilleni...Pipovaihto??? En tietääkseni ole mukana sellaisessa, enkä ole saanut sinulta meiliä... Olen kyllä lapasvaihdossa... Ehkä olen sekoittunut johonkin toiseen villasukkaan - Joensuussa ainakin on? sorry ;)
suhonht@hotmail.com

 
At 3:27 PM, Anonymous Anonymous said...

Korjaus (voi, että osaan mokailla upeasti) ylläolevaan osoitteeseen.
suhonhe@hotmail.com

 

Post a Comment

<< Home