Tuesday, November 22, 2005

Ja sama kuvilla mitä kerroin tuolla alempana






Tämä lähti muuten jo muodostumaan sukaksi ihan ihtelle. Addiktoivaa neulottavaa, kun on niin jännittävää et mitä sieltä seuraavaks tulee :)


Mokkulat ovat pysyneet hyvin vauhdissa mukana ja toimineet hyvin myös kaulassa, vaikka ne joulukuusen oksille olikin tarkoitettu...


Tämä ostos jaksaa vieläkin ihmetyttää, eihän mulla ole mitään muuta sinistä kuin farkut. Ehkä tää on kuitenkin muinaisjäänne kymmenen vuoden takaa, jolloin tykkäsin sinisestä.


Tämä suloinen pääsee vartioimaan jotakin laukkua tai takinkaulusta, en vain oikein raaskisi laittaa häntä mihinkään... Niinpä hän vartioi toistaiseksi vaan pöydän kulmaa ja nauttii siinä silityksistäni aina välillä.

Viikonloppu ja tämä alkuviikko on ollut hyvin saamaton neulesaralla - ja muutenkin. Olen sekä valvonut että nukkunut vaan paljon ja syönyt vähän liiankin hyvin. Yhden bb-pipon oon saanut viimeisteltyä ja saanut sen Mohair Lux -kerän loppumaan kesken neuloessani siitä marimekkohuivihökötysimitaatiota. Niistä kuvia joskus myöhemmin... Nyt nautin hetken siitä että mulla alkaa taas ihanan normaali arki ja iltaisinkin pitäis oleman aikaa neulomiselle. Ai niin, ne Frendit-uusinnat, sekin on kiva juttu, mutta miksi mä en ole katsomassa niitä.

Ps. Turussa pyörivät, täällä oli muuten hyvät piffit ja punkut...



3 Comments:

At 9:24 PM, Blogger derea said...

Mä taidan olla pinkkikäännynnäinen, koska oon ihan kade noista pinkki-monivärjätyistä langoista :D Ja mun kuuluis inhota pinkkiä! Nalle on ihana :D En mäkään raaskisi sitä laittaa minnekään.

 
At 1:38 PM, Blogger Lycka är ~ Onnea on said...

Tosi kivat langat ostit. Saas nähä miltä sukat näyttää monivärilangalla, varmaan hienot :)
Tosi söpö nallukka!

 
At 8:43 PM, Blogger Tuulia said...

Krhm. Kauheen patevana kehuin etta sun email ois tallella. Kahlasin inboxia enka loyda sun osotetta mistaan! Laitatko sen mulle viela tulemaan, tuuliasalmela at yahoo piste com?

 

Post a Comment

<< Home