Tuesday, December 13, 2005

Joulupukin pikkuapulainen tässä moi.
Oon puuhaillut viime aikoina tällaisia.


Tilasin InkClubista taikapaperia, hain 1001 Free Fontsista hienoja fontteja, ostin HM:lta peruspaidan ja voilá - tässä olis pikkusysterin joululahja. Olis ihan kauheasti tehnyt mieli tökötellä siihen vielä Tiimarin glitterigeeliä tms. ihqua, mutta armaani muistutti, että se olen meidän perheen naisista minä, joka tykkään sellaisesta, ei lahjan saaja. Tätä on kuitenkin luvassa lisää... ainakin parin paidan ja kassin verran...


Nämäkin menevät pikkusysterin pakettiin. Koska hän on useampanakin jouluna ilmoittanut et ei sit pelkkiä kudottuja lahjoja! niin pitää varmaan keksiä vielä jotain ei-itse-tehtyäkin. Onneks se ei oo vaikeaa, kun toinen on just muuttanut ekaan omaan kotiinsa - ja me ollaan menossa ens viikonloppuna Ikeaan...


Näkyypäs mahdottoman huonosti. Tästä tulis kuitenkin mamman joululahja-Fifi. Lanka on taannoin Niinalta adoptoitua Novitan Chic Mohairia ja puikko ihan liian lyhyt ja käppyrä. Onneksi Villapuodin emäntä lupasi myydä mulle huomisessa neuletapaamisessa uudet ja pidemmät.

Joulupukin to do -listalla on tän tontun varaan laskettu enää/vielä
- yksien miesten villasukkien neulominen
- yksien miesten kynsikkäiden neulominen
- kahden poikain liekkipipojen neulominen
- ainakin kahden winecozyn neulominen
- cargojen viimeistely
- isän joululahjan keksiminen ja hommaaminen
- armaani joulu- ja synttärilahjojen keksiminen ja hommaaminen
- armaani veljen ja isovanhempien lahjojen keksiminen ja hommaaminen
Huh, kiire saattaa tulla... Back to the sorvin ääreen...


8 Comments:

At 9:36 PM, Blogger Lycka är ~ Onnea on said...

Elikkä tonttupajassa kiirettä ;)
Tosi hieno paita!! Varmana ilahtuu systeri..
Ja sukista kans :)

 
At 8:51 AM, Blogger Susanna said...

Hyvä kun muistutit tuosta taikapaperista, mä en ikän muista hankkia sitä..

Hienoja tuotoksia jälleen! Mut tuo Villapuodin linkki menee Niinan blogiin, mitäs sä oot oikeen miettiny? :D

 
At 8:54 AM, Blogger Susanna said...

blondi täällä moi. Mistä se taikapaperi tuolta oikein löytyy, mä en löydä....

 
At 9:19 AM, Blogger laurar said...

Toinen blondi täällä moi - nyt on linkki korjattu.. :)

Taikapaapperi on oikeesti siirtopaperia ja mä löysin sen valitsemalla vas. sivupalkista eka oman tulostinmerkin, sitten listasta mallin ja sitten tulee pitkä lista siitä mitä kaikkea tilpehööriä ko. tulostinmallin kanssa voi käyttää. Sieltä listan loppupäästä löytyy siirtopaperi. Tilasin ihan inkclub-merkkistä, kun muuten on törsäileväinen ihminen, pitää joissain asioissa säästää :)

 
At 10:15 AM, Blogger Niina said...

No, kieltämättä minulla on aika paljon lankaa, mutta ehkä mä en lankapuodiksi vielä ala.. ;-)

Kiva nähdä itselle turhat langat hyötykäytössä.

 
At 10:33 AM, Blogger Susanna said...

pöh, sitä paperia ei taida saada lasertulostimeen laisinkaan. tyylsäää :D

 
At 4:18 PM, Blogger Sanna Tallgren said...

Hahaa! Just tommosia oon haeskellu. Pennut töissä haluu tehdä omia t-paitatekstejä. Varmaan joutuu jonkun verran rajottamaan, ettei tuu mitään V...u-paitoja. Vaik eihän luovuutta pitäis rajottaa...

 
At 8:49 PM, Blogger laurar said...

Niina: *tirsk*
Susanna: No voi kökkö, meilaa sun kuvat/tekstit mulle, niin mä laitan tulostimen laulamaan :)
Sanni: Elä vaan mee rajoittamaan niiden tulevaisuuden toivojen hianoja visioita :)

 

Post a Comment

<< Home