Sunday, December 03, 2006

Pulleat punaiset palmikot

Kun kerta Tikru ja Susannakin... Minen vaan omista Handknit Holidayta, joten mulla ei oo Log Cabineiden ohjetta, mutta inspiroiduin taas One Skein -kirjan palmikkosukista (kuvassa oikealla :) Lankana joulunpunainen 7 veljestä.


Kärjet viipottaa, koska tein sukat tahallaan itelle liian isoiksi. Nää menee pikkujoulupakettiin työpaikan pikkujouluihin (jotka vietetään tylsästi työajalla, ja niiden jälkeen vaan jatketaan töitä) ja oon pukukopilla vakoillut, että suurimmalla osalla työkavereista on vähän isompi mono ku mulla.

Muuta mukavaa:
-Neuloin toisen sukan kahdesti, koska tein ekassa palmikonkierrot joka 4.krs ja tokassa joka 5. Huomasin kämmin tietty vasta kärkikavennusten häämöttäessä, kyllä harmitti
-Kokeilin sädekavennuksiakin, mutta kärki näytti niin kaksimieliseltä, että sen avulla olisi voinut opettaa anatomiaa
-Käytin näitä neuloessa ekan kerran Sny:n lähettämiä palmikkopuikkoja. Miten mä oon ikinä pärjännyt ilman?! :)
-Ideapark oli hämärä, ahdas ja sokkeloinen, ja koska mä pidän valoisasta, avarasta ja selkeästä, ni en tykännyt. Ainakaan siinä määrin, että lähtisin sinne toiste ihan vaan huvikseen ajelemaan. Sitä paitsi siellä ei ollut ku Novitan lankoja, Koskarissa on sentäs Käsityökeskus. Juu, tää viimeinen kohta ei liittynyt nuihin sukkiin mitenkään.


1 Comments:

At 3:34 PM, Anonymous Anonymous said...

Ei oikein iskeny ideapark muhunkaan. Kummallisen synkkä. :/

 

Post a Comment

<< Home