Tuesday, November 28, 2006

Sehän on ihan hyvä*


Oli pakko blogata kassista, kertoa ettei siitä tullut ihan susi. Kyllä se ihan käyttöön päätyy. Juujuu, ihan kiva on... Virosta haalittua Maali-lankaa, kaks vyyhtiä kumpaistakin väriä, puikot 6, inspiraatiota vähän sieltä ja täältä. Vetää ainakin useamman purkin maitoa tai pari a4 mappia, kokeiltu on.

*Ihanan matalaääninen toimittaja Henkka Hyppönen on kirjoittanut:
"Minä kärsin rakentavan kritiikin antamiskyvyttömyydestä. Tiedän, etten ole yksin. Kuulun asiakasryhmään, jonka yhteisiä piirteitä on kyvyttömyys jäsennellä neutraalisti ja mahdollisimman objektiivisesti sitä mikä parturin työstämässä kampauksessa ei vastaa esittämääni tilausta. Kuulun ryhmään, joka tuntee jokaisella solullaan, että joki on pahasti vialla, mutta kun parturi näyttää peilillä lopputulosta, suusta tulee viiltävä analyysi:
'Sehän on ihan hyvä.'
SEHÄN ON IHAN HYVÄ!? Vaikka parturi on juuri pilannut ulkonäön kuukaudeksi ja vielä veloittaa siitä?
Toivon että ryhmämme edustajat eivät joudu krapulaisen kirurgin käsiin."

Munkin tukka on sarjaa "ihan hyvä", sillä se on tumma. Mun on toisen mahdollisuuden antamisen jälkeen ehkä pakko erota kampaajastani, sillä meillä ei ole yhteistä kieltä. Anteeksi kaikki parturikampaajat!

11 Comments:

At 9:45 PM, Blogger eusu said...

Ihana laukku/kassi. Tuollainen tilava versio olisikin fiksu tehdä... kaikkien niiden pikkunyssäköiden lomaan, mitä mulla on syntynyt.

Mä ole ollut jo useamman vuoden tyytväinen itseeni kampajana (värjäyksiin liittyvissä asioissa). Vaikka leikata en itseltä kovasti viitsisi. Olen sitten aina pyytänyt jotain tuttua alan ihmistä kotiini leikkaamaan ja näyttänyt mistä leikataan ja miten:))

 
At 10:01 PM, Anonymous Anonymous said...

Itse kuulun ihan selkeästi näihin "ihan hyvä" tyyppeihin. Sit kotona nyyhkin kamalaa kampausta. Koskakohan sitä saisi rohkeutta kertoa, että ei kelpaa?

Mutta tuo tukka näyttää kyllä kivan väriseltä mun silmään. :)

 
At 10:05 PM, Anonymous Anonymous said...

Sun kassi on kyllä reippaasti hianompi ku "ihan hyvä"! Eikujaa, kyse olikin hiuksista... ;)

Tiedän tunteen, pari kertaa on mun luonnonblondi vaihtunut tumman mukapunaiseen-ruskeaan. Siis lähes mustaan. Ja ihan on kampaaja mut siihen väriin _suostutellut_. Noh, nyt oon kai tyytyväinen, en ihan osaa laittaa nykyistä tukkaani, mutta silti koen että nyt mua kuunneltiin (ekaa kertaa tällä kampaajalla). Väri on hyvä, kerrankin.

 
At 10:15 PM, Blogger Marika said...

Ihan hyvä ... hih hih. Mies, joka meillä asuu sanoi kerran minulle tultuani kampaajalta ja kysyttyäni mielipidettä kampauksestani : " Onhan se perus-jees !" Sai muuten kuulla kunniansa sen jälkeen....
Valtaosa suomalaisia on ihan hyvä -väkeä - palvelusta ei osata antaa suoraa palautetta mutta äänestetään jaloillaan.

Kassi ON hiano !!

 
At 10:28 PM, Blogger mursuliina said...

kassi on herkku!

mulle kampaaja leikkasi pari vuotta sitten TAKATUKAN! ja vielä samaan syssyyn värjäsi tukan HIIRULAISEN väriseksi. voi herranjestas.... ei mullakaan antanu luonto periks alkaa siinä itkemään. seuraavana päivänä kyllä soitin, että sori vaan, mutta en tuu tän takatukan kanssa toimeen, kun mulla on vielä luonnonkiharat hiukset (voit varmaan kuvitella :D). eikä siinä mitään, kampaaja lupasi leikata sen pois vielä samana päivänä ilmaseksi. kiitos. en kyl sen jälkeen menny hänen käsittelyyn...

 
At 10:33 PM, Anonymous Anonymous said...

kassi on ihan kiva - eiku siis oikeesti kiva :-)Kunnollinen kantoväline ja ihan sun värinen.

toi "ihan hyvä" -tauti vaivaa täälläkin, tosin jos se parturi leikkaa liikaa tai muuten huonosti niin kuinka se vois sen edes korjata? Tätä mä oon joskus miettinyt. Onneksi oma kampaaja nyt osaa tehdä muutakin kuin ton "ihan hyvän".

 
At 7:48 AM, Anonymous Anonymous said...

ihanan iso kassi ja värinen, nam!

 
At 8:06 AM, Blogger vikke* said...

siitä tuli kiva!!

mulla kävi huonommin, lahjaksi suunniteltu kassi kärsi pahoin koneessa, postaan siitä joulun jälkeen ;)

 
At 8:23 AM, Blogger Kati E said...

Ihana laukku. Ja pakko kyl todeta et sun tukka ei oo sua jotenkin. Eroa siitä kampaajasta ja äkkiä!

 
At 10:02 AM, Anonymous Anonymous said...

Kassi on hieno!

Ja mitä kampaajiiin tulee, niin viime viikolla halusin päälliosan punaiseksi! Siis kirkkan punaiseksi, värikartan mukaan lämpimän punaiseksi! No lopputulos oli kylmään vivahtava, juuri sen värinen mistä en itse pidä tippakaan. Täytynee työntää pää taas itse väripurkkiin niin tulee mitä haluaa :/

 
At 3:10 PM, Blogger Laura said...

Ihanan iso kassi. Tuollaista tarttis kuka tahansa!

Jatketaan nyt kampaaja-aiheesta: minulla on sama vika. Viimeksi sanoin, ettei MITÄÄN punaiseen vivahtavaakaan, EI saa missään tapauksessa vaalentaa ja EI lyhennetä sitä otsatukkaa, kun haluan kasvattaa sen veke. No, tarkastellessaan työnsä tulosta kampaaja sanoi harmitellen: "Oho, tulipa siitä oranssi! Mutta ihan kiva se musta on." Musta ei ollut, mutta en kehdannut mielipidettäni ääneen sanoa. Toiseksikin minulle tuli sillä käynnillä lyhyempi otsatukka (näytin ponilta) ja päällimmäiset hiukset vaalennettiin. En IKINÄ mene sinne enää.

 

Post a Comment

<< Home