Friday, November 17, 2006

Messusaalis

Niinku pikkulaps kerhon pikkujoulujuhlissa, kun paketissa onkin vaan omena ja pipari. Odotin messuja ihan täpinöissä, eikä siellä sit ihan niiin ihmeellistä ollutkaan. Yhtään en osaa sanoa miksei niin.

Heti kärkeen ryykäsin kojulle, jossa tiesin Sny:ni olevan. Tuikkasin hälle viimeisen paketin ja esittelin itseni. Ei ollut kuulemma arvannut, kun ei olleet olleet paketit mun näköisiä / värisiä :)


Löydöt vasurilta oikealle
- Kipuapusilkkivillaa (pareihin sukkeihin), eiks tää ollut sitä mitä Niina sanoi kaurapuurolangaksi
- Arjangon Lumo -terapeuttista angoralankaa - ollaanpas sitä funktionaalisella päällä :) Täst tulis uusi tuubi, ehkä
- Lietolaista suomenvillanlampaa, kuten hienosti kaverille selitin. Varsinaista lähilankaa, jos kotikulmilta päin katsois (tumppuu, pipaa, jotakin?)
- Atacama Alpacaa lankakauppa.comilta, jolle oon niin monesti näytön äärellä huokaillut (pst, oli halvempaa ku Nurjalla, vaikka sekin oli halventanut hintoja messuille)
- Kepu-lankaa Pirtin Kehräämöltä. Joo hahtuvalankaa piti kassiksi, mut iski saituus.
Ai niin, yhdet kullitetut additkin on jossain kassin pohjalla. Vuorelmalta kolmella egellä.

Koitin taas pitää mielessä saman, ku viime vuonna: Keskity sellaisiin löytöihin, joita et voi muualla - kuten netissä - tehdä. Kerron sen nyt vielä uudelleen, mitä jo Villavyyhdissä huutelemassa: messujen paras anti olivat sittenkin neulojakaverit - ja heitä onneksi tapaa useammin kuin kerran vuodessa. Kiitokset siis kahvi-, ostos- ja matkaseurasta Terdelle, Virvelle, Johannalle, Tiinalle, Kirsille, Tipille, Katille, Petralle, Jatalle, Vilmalle, Tarjalle, Karoliinalle ja Sirpalle.


11 Comments:

At 8:25 PM, Anonymous Anonymous said...

Kiitos itsellesi hyvästä seurasta.

Mulla jäi kanssa vähän samanoloinen fiilis: omppu ja pipari, ei edes pillimehua. Tokihan kivoja löytöjä tuli tehtyä, mutta mitään sellaista ei osunut silmään, mitä olisi ollut ihan pakko ostaa.

 
At 8:43 PM, Blogger Johanna said...

Kiitos itsellesi täältä kans!!

Höh, mä oon varmaan ainoo jolta on mopo karannu... Vielä ei ees kaduta :)

 
At 8:51 PM, Anonymous Anonymous said...

Samoilla linjoilla; kiitos vaan takas hyvästä seurasta!

Mua harmittaa ku ei ollu Dropsin Alpacaa messuhinnoilla. Tai siis yleensäkään ollenkaan. Eikä oikein mitään sopivaa tummanruskeeta lankaa näkyny. :/

Ihanaa toi Pirtin kehräämön vihreä, muutenkin kivoja löytöjä oot tehny; funktionaalisia ja maltillisia. ;)

 
At 9:24 PM, Anonymous Anonymous said...

Kt, kts, ja samaa takaisin. Ja Johanna, täällä toinen holtiton. Mäkin yriin olla ostamatta niitä mitä saa esim. Hgissä lankakaupoista, ja silti ostin sikana. Röh.

 
At 9:48 PM, Anonymous Anonymous said...

Kiittää myös seurasta... :)

Kiva sisältölisä messuiluun, sellainen kaffittelu ja jutustelu. Mä en tiedä karkasko mulla mopo käsistä, ei oo sellanen olo ollenkaan, vaikka rahaa kyllä meni... Ja enemmänkin olis voinu mennä, sitä angora-karitsanvilla-silkkiä olisin kyllä halunnut. Ensi kerralla sitten. ;)

 
At 10:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Minä en sitten saanut itseäni neuletapaamiseen, kun aikakin oli epäselvä, mutta hauskaa, että teitä oli paikalla! Lankaa oli myynnissä paljon vähemmän kuin viime vuonna, mikä toisaalta oli vain hyvä juttu meikäläiselle.

 
At 10:27 PM, Blogger KirsiÄr said...

No, mietitään vaikka sitä kimppatilausta, jos vielä vähän ajankin päästä tuntuu pahalta. Minähän en ostanut juuri mitään. Mitäny kaks säkillistä lähinnä lankaa. Raporttia myöhemmin, nyt on saunottu ja vedetty iltapuuro nassuun. Kohta reissaan Höyhensaarille. Kiva päivä oli!

 
At 11:55 PM, Blogger Tarja said...

Kiitos vaan itsellesikin! Vaikka välillä tuntui että mulla olikin stalkkeri perässäni. ;)
Hyvät on löydöt itsekullakin. Mä olin tyytyväinen messuantiin, aikaisempina vuosina oon kuluttanut kallista aikaa turhaketiskeillä, nyt kiersin lähinnä etukäteen ajateltuja paikkoja.

 
At 12:09 PM, Anonymous Anonymous said...

Kiitos seurasta täältäkin päästä :) Mulle oli ehkä pieni pettymys noi messut, tosin oma olotila vaikutti luultaasti asiaan. Hö.

 
At 3:13 PM, Blogger Meeri said...

Kiitos tosiaankin paketeista, myös viimeisestä! "Kotona" eivät oikein käsittäneet mitä minä selitin kun koetin mumista jotain "kattokaa, aah, tällastakin, nuuh.. ihanaa lankaajatällastakinjatätäkin jaja..."
Paketin esittelyä tulossa tälläviikolla blogissani... Kunhan tästä ensin palautuu...

 
At 10:47 AM, Blogger juuli said...

Samoilla apajilla ollaan käyty!
Mutta se Turun murre - kyllä täältä tuli muitakin kuin tyrkkiviä tätösiä. Tultiin tosin mummobusseilla, muttei taatusti tyrkkäilty... Olisi ollut muuten kiva tavata muitakin kun omaa porukkaa. Pitäisikö ensi vuonna panna nimilaput rintaan että tunnistaa kanssabloggaajat?

 

Post a Comment

<< Home