Tuesday, October 31, 2006

Vaaleanpunaisen lepyttelyä, osa 2


300 g Cool Flammea ja kasin koukku, aika one night stand. Ohje Novitasta Syksy 2005, kun en halunnut verkkohuivia ja aivot oli vapaapäivän kunniaksi ihan jäässä.

Ziina kirjoitteli joku aika sitten H&M:n säästöpolitiikasta. Nyt mä tiedän minne ne hihoista säästetyt kankaat laitetaan; näiden ihanan pitkien toppien helmaan! Enää ei tarvii nyhtää, et napa pysyis piilossa.

H&M:stä puheen ollen... Musta oli huvittavaa, että

tämä...


...ja tämä saapuivat samana päivänä. Jälkimmäinen on ens kevään ennakkokatalogi siis.

8 Comments:

At 9:15 PM, Blogger Tiina said...

Ilmeisesti Vaaleanpunainen on leppynyt vihdoin. Näyttää hyvälle! :D

 
At 9:41 PM, Anonymous Anonymous said...

Minä olen odottanut tuota vaaleanpunaista Cool Flammea olisi tullut yhteen lankakauppaan, mutta aina kun olen siellä piipahtanut kysymässä niin sanovat vain, että on tulossa...

Vitsi se on kaunista.

 
At 10:44 PM, Anonymous Anonymous said...

Mulla oli koneessa mukana yksi (entinen) valkoinen astiapyyhe, kun halusin testata, että miten sen värjäys onnistuu. Kyllä siitä ruskea tuli, mutta laikukas sekin. Roskiin joutivat kumpainenkin.

Mulla on noita mappeja nyt kolme, kaksi käsityöohjeille (toiseen jäi vielä vähän tilaakin) ja yksi pyöröpuikoille. Muuten suosin mustia perusmappeja, mutta käsitöihin liittyvät saavat olla erilaisia. :)

 
At 11:32 AM, Anonymous Anonymous said...

Lämpimän näköinen huivi:)! Miten ihmeessä sinne Tampereelle tulee lehdet noin aikasin? Tänne tuli vasta H&M:n joku alennuslehdykkä. Sama juttu on muuten Modan ja SK:n kanssa. Tulevat Turun seudulle myöhemmin.

 
At 12:11 PM, Anonymous Anonymous said...

Voitko kirjoittaa lyhyesti jonkun ohjeen tapaisen, sillä aloittelijana en ole niin kamalan fiksu, eikä mulla ole tuota Novitaa, eikä ole meidän kirjastossakaan.. :(

 
At 1:09 PM, Blogger laurar said...

Kiitos kaikille.

Johanna, laitatko @ mulle gesmonder @ hotmail . com, niin katsotaan josko saisin sulle ohjee tynkää...

 
At 5:59 PM, Blogger Laura said...

H&M:n kevätkuvasta hymyilytti täälläkin, varsinkin kun vaatteista tuli mieleen ennemmin kesä kuin kevät. Jotenkin ei oikein inspiroinut, kun hetkeä aiemmin ulkona tuuli ja lumi oli melkein vienyt mukanaan.

 
At 6:01 PM, Anonymous Anonymous said...

H&M: kevätkuvastosta oli kaikki jo loppunut. Ainakin mitä on siihen uskominen mitä YRITIN tilata. Ei siis niinq mitään. Loppunut, loppunut, loppunut. Toimitus vuoden VIIMEISELLÄ viikolla. Anteeksi avautuminen mutta kun angsti pukkaa päälle!

-Satunnainen seikkailija

 

Post a Comment

<< Home