Saturday, October 21, 2006


Jo mainostamani polvisukat petroolinvärisestä MoniRaidasta, tykkää!
Ohje Ionalta, puikkoina kolmosen bambut. Toisen kärkikavennuksia varten oli ostettava toinen kerä :(
Muuta:
- Alussa on joustinta aika vähän matkaa, joten tuppaavat vähän valahtamaan käytössä
- Pirut ovat jo vähän nyppääntyneet
- En ole koskaan ennen tuntenut sääriäni niin pitkiksi kuin näitä sukkia neuloessa, olen kokonaista 158 cm pitkä :D Vaikka olen kyllä noin kolme veenä vakuuttanut tutulle sedälle, että kyllä mää hyvin yllän (kiipeämään korkeaan maasturiin), mulla on pitkät jalat. Joopajoo, aina kaikkien kasvukäyrien alimmalla viivalla...



Samaisesta langasta tuli kummipojallekin nimppalahjasukat. Raidat ei osu ihan kohdilleen, mutta moinen pikkudetalji ei toivottavsti nuorta miestä paljoo nappaa :)

Kivaa viikonlopun jatkoa kaikille! Näin kylmällä ilmallahan ei kerta kaikkiaan voi tehdä muuta kuin neuloa sohvannurkassa :)

7 Comments:

At 6:04 PM, Blogger Marika said...

Älä huoli ! Pienikasvuisena menee vähemmän lankaa töihin ja valmistuvat nopeammin !!

Nimim. 176 cm eikä viitsi tehdä itselle kuin asusteita.... ;0)

 
At 6:21 PM, Anonymous Anonymous said...

Olen juuri tekemässä täsmälleen samanlaisia polvisukkia! Mukavaa nähdä kuva valmiista sukista, tsemppaa hyvin jatkamaan :D

 
At 6:38 PM, Anonymous Anonymous said...

Kauniit ovat molemmat sukkaparit!

 
At 6:56 PM, Blogger Tiina said...

Kivat sukat!

 
At 7:53 PM, Blogger Vilma said...

On kyllä kivat sukat ja varmasti lämpimät. Kelpaa noi jalassa neuloa siellä sohvannurkassa, oli kuinka kylmä ilta tahansa. ;)

 
At 1:34 PM, Anonymous Anonymous said...

Hei loistavaa, mä olen 157cm! ;) Että sähän olet jo hujoppi tähän verrattuna :D
Mutta oikeassa oot, ihmeellisesti tuntuu sääret pitkiltä polvisukkia neuloessa...

 
At 2:29 PM, Blogger laurar said...

Kiitos kaikille kommenteista!

 

Post a Comment

<< Home