Sunday, April 23, 2006


One Skein -inspiroituneet sukat itsevärjäillystä Idenan Juvelista ovat valmiit, voilá. Jotenkin tuntuu vähän tyhymälle tikuttaa villaa, kun ulkona on noin hieno ilma. Mut eipä niitä puuvillatoppejakaan vielä tarkenis käyttää.

Värierä muuten vaihtuu vasemman sukan kantapään jälkeen, mut armaani vakuutti ettei sitä huomaa. Niin ja kärjissä on käytetty ohjeen mukaista Kitchener Stitch -metodia, joka miust on kyllä ihan samaa hommaa kuin silmukointi (skrollaa alaspäin). Sinänsä ihan jees tapa, mut kärjet näyttävät mielestäni vähän vanhanaikaisten hiihtomonojen kärjiltä. Tykkään edelleen sukissa eniten sädekavennuksista.


6 Comments:

At 5:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Ihana vaaleanpunainen! Tämä tykkää. Isekin pidän sädekavennuksista eniten niiden sirouden takia.

 
At 6:09 PM, Anonymous Anonymous said...

Upean väristä lankaa "kotitehtaasta"!
KirsiJ

 
At 6:14 PM, Anonymous Anonymous said...

Minäkin olen sädekavennusten kannattaja, niillä saa aikaan hyvin istuvan sukan.

Ihanan väriset sukat tekaisit ;-)

 
At 6:15 PM, Blogger KirsiÄr said...

Mun favoriitti on sädekavennus tai sitten se nauhakavennus. Minustakin noin silmukoimalla kärki on vähän kuin sirkkelin väliin jäänyt:)

 
At 7:19 PM, Blogger mursuliina said...

ihan karkki-ihanat niistä tuli!

 
At 11:42 AM, Blogger Susanna said...

Tosi kivat sukat! Mun mielestä se kitchener stitch ei sopinut sukan kärkeen ollenkaan, vaikka muuten olikin hyvä oppia sekin tapa yhdistellä. Mä oon viime aikoina neulonu aina joka puikon 2 vikaa yhteen jo krs, jotenkin jymähdin siihen tapaan..

 

Post a Comment

<< Home