Sunday, March 05, 2006

Oonko mä pitkään aikaan esitellyt teille mitään kivaa ja vaaleanpunaista? No tässä tulis..

Ekana Teddy-sukat, jotka tosiaan oli nopeatekoiset. (Ehdin tehdä ensimmäisen jo kahteen kertaan, kun huomasin et kerästä riittää hyvin vähän pidempiin varsiin ja teräkin tuntui aluksi jäävän vähän knaftiksi.) Puikot olt neloset ja jälki on mun makuun sopivan napakkaa.


Regia Silkistä tuli tällaiset, ihan basicit. Miks turhaan alkaa miettiä mitään langankiertoja, palmikonkiertoja ja silmukanvääntöjä, kun nää on niin hyvät jalassa. Tuuliahan sen taannoin sanoi, että kun on monta keskeneräistä juttua, niin voi saada monta samana päivänä valmiiksi... Ja tota viisautta mä oon koittanut noudattaa :) Niin ja näitä sukkia on muuten tehty ripi rinnan vuoronperään niin kuin Susanna suositteli. Muuten olis voinut jäädä se toinen tekemättä. Kiitokset tästäkin viisaudesta.


Ai niin, en oo muistanut kertoa, että tämä söpöläinen muutti meille maanantaina. Kiitos vielä Kirsi :)


Sohvan käsinojalla hengailis nyt tällaisia sutturoita. Mihin Teddyä vois yhdistää? Valkoiseen Isoveljeen ehkä..


7 Comments:

At 2:36 PM, Anonymous Anonymous said...

Mä teen valkoisesta isosta veljestä ja teddystä kaulahuivia, pitkää ja suht kapeaa. Tulee aika kiva kun vuorottelee...

 
At 2:37 PM, Anonymous Anonymous said...

Noista nöttösistä tulis semmonen virkattu peruspipa, syksyn nuorisoliitteestä..

 
At 4:11 PM, Blogger Anna said...

Suloisia sukkia! :)

Kyselit multa jokin aika sitten sen Merinosta tehdyn palmikkovillatakin ohjetta. Kyllä mulla pitäisi olla se lehti jossain tallessa. Kirjoittaisitko vaikka mulle osoitteeseen perhiksentyttis (at) yahoo.co.uk? :)

 
At 7:56 PM, Anonymous Anonymous said...

ihana kassi!!!

 
At 9:44 PM, Blogger eusu said...

Määäääkin haluun Teddysukat. Itseasiassa päätin sen jo eilen, kun näin ton lapasen sun jalassa, en vaan ehtinyt sitä eilen mainostaa, ja nyt kun aattelin tulla kertoo, huomaan että sulla on jo Teddysukat... Olet sä sitten mahdoton:))

 
At 8:39 AM, Blogger Kati E said...

Yhdistä Teddy just siihen Isoveljeen tai 2-kertaiseen Wooliin tai Lanettiin. :))

 
At 1:10 PM, Blogger Lycka är ~ Onnea on said...

Kiva katella sun vaaleenpunaisii neulejuttui.. kun on myös oma lempparivärini. Tosi ihanat sukat!!

 

Post a Comment

<< Home