Wednesday, February 22, 2006


Kiitos lapasvaihtoparini Pirkko, nää on aivan ihanat. Testasin just matkalla postiin, kirjastoon ja takas kotio, ihanan pehmeät ja lämpöiset :)

Mepäs saatiinkin tänään uusi pesukone. Se on niin hiljainen, et käyn vähän väliä kurkkimassa et käykö se edes. Meidän vanha konehan oli lähes yhtä vanha kuin minä - ja yhtä äänekäs. Onneks jäi tää kuva muistoksi :)

Pakko toistaa nää Mertarannan äsken lausumat sanat "nyt pylly pyörimään". Ei vaiskaan, en lähde dansaamaan, vaan tikuttamaan Eneä. Tajusin just et mikäli aion ojentaa sen ylihuomenna klo 18 lahjaksi, olis varmaan syytä tehdä se valmiiksi...




5 Comments:

At 8:04 PM, Blogger katinkontti said...

Ihqut tumput oot saanut. Kuin sattuikin olemaan pinkit. Mäkin olen vastoin tapojani katsonut urheilua kun olen sairaslomalla ja toivoisin saavani pitsivillatakkini lauantaiksi valmiiksi. Neulomisintoa ja onnea uuden pesukoneen jodosta; nythän on hyvä tekosyy neuloa jotain huovutettavaa että voi "testata" uutta konetta.

 
At 8:08 PM, Anonymous Anonymous said...

Kiva Laura, että tumput tuli perille! Toivottavasti et ihmetellyt pituutta- ne mun mielestä näyttää pidemmiltä kuin ovat, kun peukkukiila tuli aloitettua vähän myöhään... Pitäis olla kumminkin mittojen mukaan tehdyt. No, pysyypä myös ranteet lämpiminä =)
Piti pistää kortti mukaan pakettiin, mutku unohtu. Tiedoista sen verran, että käytin 2-kertaista lanettia, puikot kolmoset ja ohje sovellettu mm. kirjasta 100 kansanomaista kuviokudinmallia.

 
At 8:24 PM, Anonymous Anonymous said...

Heh, mä muuten äsken näytin tyttöselleni (5v) sun kuvaa, että katopas tälle lähti ne mun tekemät tumput. Tyttö siihen totesi että onpas kaunis nainen! =)

 
At 8:39 PM, Blogger mursuliina said...

vähänks ihanat! voi kun osaisi tehdä kirjoneuletta..

 
At 11:04 PM, Anonymous Anonymous said...

Ihanat lapaset, hyvä Pirkko! :-)

 

Post a Comment

<< Home