Thursday, November 03, 2005

Salsajakku (tunnettu matkan varrella myös merenneidon oksennuksena) julistetaan täten valmiiksi:

Lanka: Novita Salsa ja Samos (125 + 175 g, mitä ihmettä mä noilla lopuilla teen)
Ohje: Joku keväinen Pirkka
Puikot: 6
Koska tahdon aina säännöllisin väliajoin vähän hankaloittaa elämääni (jossain mun horoskoopissa luki joskus ihan oikeasti niin), silmukkamäärät on M-koosta, korkeus XL-koosta ja hihat on ihan oma sovellutus, koska niiden on tarkoitus olla 3/4-mittaiset. Siksi ne näyttää niin töpöiltä, nih.


Kappaleiden yhdistelyssä sovelsin muuten tätä (S'nB Nation s. 105) ja tätä metodia. Tuli elämäni ekat siistit saumat, eikä ollenkaan niin paksut patit, kuin olisi voinut kuvitella. Nyt ei auta kuin toivoa, et äitikin tykkäis...

3 Comments:

At 2:16 PM, Blogger Susanna said...

Hyvältä näyttää!

Mä olen oppinut jopa hieman tykkäämään saumojen yhdistämisestä, kun opettelin kunnolla tekniikan. Ja tulee niin siistit, että ihan hävettää katsoa jotain varhaisimpia tekeleitä..

 
At 3:59 PM, Anonymous Anonymous said...

Mua pitäis jonkun opettaa kans noitten saumojen kanssa. Tee lopuista langoista (Salsasta) huivi. Neulot aina oikein niin pitkään kun lankaa riittää =D

 
At 7:29 PM, Blogger Elina/ Mielitty said...

Nätti! Merenneidon oksennus kuulostaa kuitenkin aivan sopivalta nimeltä, onhan se runollinenkin. ;)

 

Post a Comment

<< Home