Tuesday, November 01, 2005

Ihan omaksi yllätyksekseni kauppareissussa mukaan lähti vain se suunniteltu kerä maastonväristä Nalle Coloria ja hiivaa, jotta sain leivottua armaalleni piristyspuusteja. Nyt meillä tuoksuu pulla ja eka sukkakin on koht puoliin valmis.
Postipoikakin kiikutti uuden Modan, josta mua ei liiemmin sytyttänyt kuin pari mallia...


tämä (vähemmän homssuisen värisenä)...


ja tämä. Paitsi, että missäs tällaista pidetään? Mun lähipiirissä ei ainakaan kellään oo tapana järjestää näin fiinejä pikkujoulubileitä :)


Hassua, että vaikka uusi Moda oli nimenomaan joulunumero, joka siis yleensä saa mut hihkumaan, niin nyt ainoat jouluiset ja mua innostavat jutut olivat nämä. Ne muistuttavat sitä paitsi kivalla tavalla* sitä Pentikin ökyarvokasta torkkuhuopaa, josta viime joulun alla haaveilin.

*Tyhmällä tavalla muistuttaminen olisi sellaista, josta tulisi tökerö imitaatio mieleen.

9 Comments:

At 7:14 PM, Anonymous Anonymous said...

Mä innostuin kanssa tosta huovasta ja noista ihanan lämpimistä tossuista!!! Kerrankin oli oikke käsityöläisen unelmapäivä 2 käsityölehteä ja voi hyvin-lehti tulivat samaan aikana ;)-Terde

 
At 7:18 PM, Blogger laurar said...

Mikäs muu kästyölehti tänään ilmestyi? Miksei mulle tuotu? :)

 
At 8:02 PM, Blogger Kristel said...

Hassua, mun mielestä Modassa oli nyt tosi monta kivaa juttua. :) Tosin koskahan niitä ehtisi toteuttaa, kysynpä vaan. ;)

 
At 8:18 PM, Blogger tikru said...

Äh.. kävelin Modan ohi tänää En jaksanu paneutua. Pitänee pohtia seuraavalla kauppareissulla.
Tuo takki kyllä kieltämättä on homssuisen värinen. Loistava sanavalinta tuohon.

 
At 8:58 PM, Blogger Susanna said...

äsh, mä saan mutsin modan, sille tulee joku mainostajaversio, mitkä ilmeisesti postitetaan vasta viimeisenä :/ lehti kovasti huuteli mulle kaupassa, mutta pysyin kovana. Uuden Kotiliedenkin kansi vaikutti houkuttelevalta :D

Ja tosiaan, tuo alakuva tuo Pentikin huovan mieleen... haaveissa vainko oot mun..

 
At 11:04 PM, Blogger KirsiÄr said...

Mun pitää vielä jonkin aikaa hautoa Modaa. aloitin selaamisen sieltä ompeluspuolelta, ja ne oli jotain sanoinkuvaamatonta. Järkytyin, enkä pystynyt enää keskittymään muuhun.

 
At 9:31 AM, Blogger Kati E said...

Hmmm... Sä tarkotat ilmeisesti sellasta huopaa mikä mulla on? Se on kyllä kiva ja ihana.

 
At 1:13 PM, Blogger laurar said...

Modasta on näemmä kahta lajia mielipiteitä. Epäilen, et omalla kohdalla kyse alkaa olla siitä, että oon nähnyt niin paljon hienoja neulekuvia ja -ohjeita, et muhun on vaikeaa tehdä vaikutus :)

kati e: just sellaista taidan tarkoittaa... viime joulun alla vaan kun kävin sitä silittelemässä, niin hintalappu näytti semmosia hintoja, ettei peittoa oo toistaiseksi mulle tulossa :)

 
At 7:51 AM, Blogger Kati E said...

No mä sitä silittelin kans, ja sitten se kotiutui meille mun synttäripaketissa. Mies sai maksaa sen suolaisen hinnan. Ovelaa tai sitten ei... ;D

 

Post a Comment

<< Home