Thursday, June 29, 2006

Vähän hiljaiseloa taas ollunna, sorppa jos joku ehti kaipaileen... Neulonut oon kuitenkin...
Pää-Roosa on valmis ja ollut jo käytössäkin, kuvaaminen ja esittely on vaan unohtunut, mut uskokaa pois, me ollaan Melindan kaa tosi samiksia, vaikkei mulla oo kyllä yhtä ihanaa mekkoa :)


Puikoilla on armaan Topin alku. Armas toivoi mustanharmaata, "samanlaista kuin se hennesin oli" (ennen kuin se lötsähti sateessa/pesussa/jotenkin mystisesti kastuttuaan...) Tätähän vois koittaa vaik sit haalistaa vähän niinku Jatta teki vihreälle neuleelleen.


Mitähän tästäkin tulee. Suvi josta koitettiin saada brassihenkistä loikkas puikoille ihan kyselemättä. Joku kesäpipo siit kait tulee... ehkä.


Ai kuinnii vaikutuksille altis? Tää hyppäs seppälässä kyytiin kans ihan kyselemättä. Niin ja kun kaikki muutkin saavat Putkiksesta kaikkee ihanaa aikaan, kaivoin minäkin esille tän. Se on kyllä keskeneräisenäkin kiltisti toimittanut keskeneräisten neulehommien säilöjän virkaa, mut vois kait sen tehdä ihan valmiiksikin...


Hello Kitty! Hänkin läks seppälästä tänään mukaan.

Siivoilin ja järjestelin tänään kaikki neljä(!) kaappia ja yhden laatikon, joihin oon säilönyt lankaa. Punnittelu tai excelointi eivät edelleenkään sovellu mun hulvattomalle mielelleni, eikä mitään isoja ylläreitä tai ahaa-elämyksiä saatu, joskaan ei morkkistakaan. Hyvillä mielin siis etelään shoppailemaan ylihuomenna!

5 Comments:

At 10:32 PM, Anonymous Anonymous said...

Te kyl ootte samiksii... eiks Susanna vois tehdä sullekin mekon? Kyl pitäis olla sullakin semmoinen, sit teitä ei edes erottais toisistanne.
Mie oon selvinny hyvin noista kyytiin hyppäävistä jutuista, mie ompelen yöt - nukun päivät ja kun menisin kauppaan niin kauppa on kiinni...

 
At 12:08 AM, Blogger Jatta said...

Oi kun kiva päivitys ja juu, kaivattu on! Yllättäen rakastuin sun helmiin ja Kitty pikkareihin (?onko ne pikkarit?), miks mäen nähny Seppälässä tänään mitään noin kivaa :P

Se haalistus menee varmasti ihan hyvin, ainaki mulla on haalistunu hienosti Niorilla farkut ja tyynyliinat ja...

 
At 12:44 AM, Blogger Vilma said...

Tervetuloa takaisin! ;)

Ei se ihme oo jos Jatta ihastu heti noihin helmiin, kun meillä molemmilla on täsmälleen samanlaiset Seppälän helmet, paitsi että mun ja Jatan helmet on tummanruskeat. :D Miten niin on ehkä osittain yhteneväinen maku, ei kai kukaan meistä tykkää esim. vaaleanpunaisesta..? :D

Mä meinasin ostaa useammankin Hello Kitty -rintanapin tänään... Pitänee hakea ne huomenna hyvään kotiin mun luo. :)

 
At 7:08 AM, Blogger laurar said...

Marsu: Loistoidea, pitää kysyä Susannalta :)
Jatta: Tacks, on ne piksut.
Vilma: Hih. Mut missä oli Hello Kitty -rintanappeja?! Miksen mä oo nähnyt?

 
At 7:13 PM, Blogger Johanna said...

Tullintorin Jummijammissa ainaskin on kaikkea ihqa Hello Kitty -kamaa. Oiskohan rintanappejakin...

 

Post a Comment

<< Home