Tuesday, June 13, 2006


Hyi yäk, silmiin sattuu. Tiiättekste Trio-jätskin? Mansikkaa, suklaata ja vaniljaa; kaikki erikseen ihan jees, mutta miks ihmeessä ne pitää pistää samaan purkkiin. Tää omasohlattu lanka on samaa sarjaa, se ei vaan toimi. Pitää äkkiä tehdä se toinenkin sukka, ettei se jää kokonaan tekemättä. Sen jälkeen ne taitaa lentää takaisin väripataan häpeämään.


Onneks välillä tulee onnistumisen kokemuksiakin... Laguunisukat on ihqut, vaik ne on 75 % villaa ja ulkona on 120 % lämmintä.


Ja koska armastani nolotti, kun mä neuloin rantsussa villasukkia, ni tänään mukaan lähti kerä mohairia. Happy now? Lanka on lähes tarkalleen vuos sitten shoppaamaani Viennaa, josta mun piti tehdä samanlainen poncho kuin tää. Ei toiminut ja koko juttu unohtui. Mut tänään lähti uus yritys käyntiin. Tähän mualiman yksinkertaisimpaan kolmiohuiviin on ihan ohjekin. Tosin mulla tuotti tämänkin kanssa vaikeuksia pysytellä kärryillä et onko tarkoitus lisätä vai neuloa se välikerros, niinpä päädyin lisäämään aina kerroksen alussa eli tavallaan joka toinen kerros.

8 Comments:

At 9:59 PM, Blogger Jatta said...

Nonnii, nyt mulla haluttaa mansikkasuklaata.

 
At 10:16 PM, Blogger Villasatu said...

Musta noi mansikkajätskisukat on kivat. Ne trooppisen meren värisetkin on.

 
At 11:41 PM, Blogger eusu said...

Musta noi on IHANAT!! Noi sekajätskisukat siis!!

 
At 7:14 AM, Anonymous Anonymous said...

Munkin mielestä nuo trio sukat on hyvännäköiset ja trio jätski kans mun lempparia ;)

 
At 8:48 AM, Blogger Vilma said...

Mua on myös viime aikoina hämänny toi "lisää joka toinen kerros", kun oikeestihan silloin lisätään joka kerroksen alussa. Miksei sitä sit voi suoraan sanoa?!

Mä tykkään kans noista triosukista. Saiskos niihin vielä kermavaahtoa ja strösseliä päälle, kiitos! ;)

 
At 1:36 PM, Blogger KirsiÄr said...

Kannattaa tosiaankin tehdä inhottavakin sukkapari valmiiksi. Mulla on pari jäänyt odottelemaan kaveria, joita teen sitten kun maailmasta on muu lanka loppu. Any day soon siis.

Trio on epäilyttävää. Se mansikkaosuus on jotenkin rakeista.

 
At 2:28 PM, Blogger vikke* said...

Mä kans tykkään triojätskistä ja noista sukista :p
Hassua kuinka kaikille syntyy jäätelösukkia, mulla on mansikkajädesukat :D

 
At 3:24 PM, Blogger Elina said...

"Ja koska armastani nolotti, kun mä neuloin rantsussa villasukkia" -- mikä niitä miehiä oikein vaivaa? :D

Pitikin mennä avaamaan tuo jäätelölinkki. Täällä Mainzissa on 35 astetta lämmintä ja nyt pyörii mielessä vain "minttua, triplasuklaata, lakritsaa, tiikeriä, mansikkaa, vaniljaa, suklaata..." Huokaus. Ehkä teen luentojen jälkeen excun kaupungille johonkin jäätelökahvilaan. Siis ennen Saksa-Puola-futismatsia.

 

Post a Comment

<< Home