Sunday, June 11, 2006

Tampereen KIPpailuista ehtikin jo moni muu reippaampi kanssaneuloja kertoilemaan. Tässä kuitenkin vielä...

kuvia...


...ja tunnelmia...

Mun KIPpailuni jäi lyhyeen, kun kärsin hyvin kokonaisvaltaisesta ellotuksesta ja öllötyksestä (prkleen migreeni). Mukaan ottamani neulomuksetkin tökkivät pahasti ja KIPpailun saldoksi jäikin yks sukka kantapäähän asti,

jonka jatkoin iltasella valmihiksi, yks palanut dekoltee ja kaksi palanutta polvea ja kämmenselkää(!!!). Iltapäivällä otin vielä torkut järven rannalla ja sain täydennettyä kokonaisuutta sievästi palaneella selällä.

Iltasella kipaistiin vielä Tornissa kaffeilla ja kahteltiin Äideistä parhain (snif), jonka tahtiin...

...Helleboruskin sopivasti valmistui.
Puikot mulla oli ohjeesta poiketen kutoset, 5,5 mm ei mulla taida ollakaan. Muuten noudatin ohjetta ihan säntillisesti. Huivista tuli tosi kiva ja mun mielestä ihan kaverin värinen. Mallailessani sitä tuossa ylleni eri tavoin, taisin saada kehitettyä pakottavan tarpeen neuloa samanmoinen joskus itsellekin :) Sitä paitsi Kitten Mohair on niin ihqun pehmoista, että tekis mieli heittää kaapissa majailevat Novitan Kid Mohairit mäelle. Beigeä löytyis muistaakseni viis kerää ja vaaleanpunaista vajaat kaks, anyone?



8 Comments:

At 10:24 AM, Blogger Susanna said...

Moi! mukavaa kun joku päivittelee viikonloppuna, itse en ole jaksanut :D

En tiedä onko aurinko ärtsympi kuin ennen vai mikä on, mutta mä en ole ikinä palanut, ennen kuin sitten viime kesänä käsi kärähti kun puoli tuntia istuin, ja toissapäivänä, puolipilvisenä päivänä vielä, paloi dekoltee ja toinen käsi, ihan pienessä hetkessä. Outoa!

Pöliseekö kid mohair muuten? pöliseekö toi kitten mohair?

 
At 12:41 PM, Blogger Terhi said...

Tulipa kivan näköinen Helleborus! Olen ihan ihmeissäni, että joku muukin kuin minä jaksaa väsätä sen valmiiksi asti. :-D

 
At 8:01 PM, Blogger sanna said...

Kauniit värit tuossa sukassa! Minä puolestani tänä viikonloppuna yllätyin Kid Mohairista positiivisesti. Vaikka on Kitten kyllä väriensäkin puolesta ihan yliveto.

 
At 11:10 PM, Blogger vikke* said...

Tampereella näytti olevan kiva KIP day ;)

 
At 11:26 AM, Blogger Vilma said...

Oi jospa oisin saanut olla mukana... :D Mutta ei se mitään, onnistuin palamaan ihan omin päin lauantaina, joten sen suhteen julkineulomispaikalla ei niin ollu väliä. :D

Kaunis Helleborus!

 
At 5:41 PM, Anonymous Anonymous said...

juu, puuvillaan tarttui noi värit ihan yllättävän hyvin.. oon nyt saanut aikaseksi värjättyä kerät v.keltasta, v.punasta ja v.sinistä, ja kaikki on ihan hienosti värjääntyny. :)

 
At 10:54 PM, Blogger vikke* said...

Mä nyt lainasin sun yhtä juttua meemiini ja täten heitän sulle meemityksen (oliks se ok tässä blogissa?) :D

 
At 1:39 AM, Blogger Johanna said...

Voih, tylsää kun ei päässy mukaan. Ei paljon lohduta, että muualla käräytin itteni. :(

 

Post a Comment

<< Home