Tuesday, May 09, 2006

Kun en kerran Moda-/SK-/Sandra-lehtikatsausta saanut aikaan, niin katsastetaan H&M:n syksyn ennakkokuvasto sitten. Olin tänään töiden jälkeen hengannut varmaan jo pari tuntia kotosalla, kun tulin kysäisseeksi, et eiks tänään tullut pitään postia. Armaani näytti vielä kelmuissa olevaa Tietokone-lehteä ja sanoi, et tossa. Ja mikäs sen alla piilossa lymyilikään omissa kelmuissaan...

...mulla on varmaan päässä vikaa, kun innostuin tästä vaikka ulkona on ihan tuhottoman lämmin.

Vähän syksyn tulevaa neulesatoa:

Ihan kiva kietsujuttu (80 % villaa). Tällaisia on siis luvassa ensi syksynäkin, kiva.


Ja vaaleenpunaista...


Tässä kuvassa on miust kiva tunnelma


Jee, näitäkin on taas kivoissa väreissä. Kerronko montako mulla on näitä perusneuleita (puuvillaa/polyamidia suhteessa 70/30 %) eri väreissä? Ehkä seitsemän tai kahdeksan... :) Hamsteroin kevättalvella, kun pienet koot myytiin isolla alella pois.


Onpas korkea vyötärö, yök


Ja tätä me kutsumme neuletakiksi? No sovitaan sit niin


Rocky-osastolla on useesti tosi kivoja juttuja, ja niin nytkin. Vaikken ma jummarrakaan, et miks villapaita (siis oikeesti villainen) on noin lyhyt. Ehkä mä oon tulossa vanhaksi


Miehiäkään ei oo unohdettu...


...eikä lapsosia... (näistä neuletakeista näkyy muuten noin kilsan päähän, että hei me ollaan ihan aitoa akryylia ja me myös näytämme siltä ekan käytön jälkeen)


Uuh, mikä asu. Ai onks tää lasten? Ei se mitään, mä mahdun niihin isoimpiin kokoihin :)


Jee, kukkakuvioiset toppikset, mäkin voin alkaa lasketella taas


Kuka möi kool aid -kokeilunsa H&M:lle?! -Tunnusta heti! :)

Oon koittanut vähän neuloakin, vaikka onkin aikamoinen muaeihotsitamikään-viilinki päällänsä...

...tikkupiskon toinen sukka vetelee kohta viimeisiään, samoin lanka - taas!


Ja puuvilla on lähtenyt ihan kiltisti taipumaan Sauniksiksi. Saattaa äiti saada sittenkin paketin eikä pelkkää korttia.


Yhdet niistä onnettomista sukista, joista on lanka loppunut kesken toisen sukan teräosan, tulivat eilen vihdosta viimein valmiiksi, kun Tippi ystävällisesti diilas mulle valkoista Teddyä. Kauheen kiva, että mulla on näillä keleillä tällaiset kivat paksut ja villaiset sukat olemassa. Noh, ehkä syksyllä ei sit harmita kylmyys niin paljoa, kun on tällaiset "ihan kuin kävelis pilvien päällä tai pomppulinnassa" -sukat. Ja saatetaanhan näitä tarvita taas jo juhannuksena :)

Ai niin, mun piti vielä kertoa että jouduin viemään autokullan huoltoon (ei, en oo kolauttanut sitä mihinkään, joku piru on taas vaan ajanut sillä niin paljon, et piti huoltaa häntä välillä) ja sain siksi aikaa käyttööni tällaisen.

Suloisessa pikkukikkarassa oli näin magee mittaristo.

Niin ja tämän postauksen alla näkyvästä paketista tykättiin kovasti. Lahjan saaja on vaan niin kurinalainen tyyppi, että lupas neuloa edellisen homman eka valmiiks ennen kuin aloittaa tuon.

Edit. Olin unohtaa kertoa päivän toiseksi jännittävimmän tapahtuman: rekisteröidyin Paypaliin ja shoppasin tämän ohjeen, kun mulla on läjä Poppia ja ihan hullu hinku tehdä neuletakki näille helteille. Vitsit se oli jänskää. Mut jänskintäpä olikin se kun joku rattijuoppo tai muuten vaan ihan pimee päätti tulla kolmion takaa mun eteen ja kääntyä sen jälkeen heti oikealle ja törmätä
sellaiseen paksuun kivitolppaan. En jäänyt seuraamaan millaisia kevätjuhlaliikkeitä hän tämän jälkeen jäi suorittamaan.


3 Comments:

At 8:48 PM, Blogger Susanna said...

No minä jo ajattelinkin että missä sä oikeen oot :D Luulin jo että blogilista salailee sun päivityksiä multa ;)

Mä jotenkin rakastan hm:n kuvastoja, vaikken kyllä enää tilailekaan, kun kaupasta saa halvemmalla. :D

 
At 10:48 PM, Anonymous Anonymous said...

Hei!
Heitin sinulle haasteen, käy kurkkaamassa
http://tuula.org/blogi/

 
At 7:20 AM, Anonymous Anonymous said...

Jee, H&M:n SYKSYkuvasto! Ihania huonolaatuisia riepuja! Pakko saada!

 

Post a Comment

<< Home