Tuesday, May 02, 2006

Huh, vähempi rauhallisesta ja enempi aurinkoisesta vapusta selvitty taas ehjänä. Kylläpä tavisarki maistuu hyvälle. Viikonloppuna ei tullut neulottua juurikaan, vaikka Trellis kyllä kulki uskollisesti kassin pohjalla mukana koko ajan. Ryökäle on osoittautunut paitsi erittäin epäsosiaaliseksi neulottavaksi (et prkl juttele kenenkään kanssa, etkä kattele paljoa ees telkkaria, kun mua neulot) myös mielettömän hitaaksi neuloa. Kellotin piruuttani kuinka kauan yhdessä kuudentoista kerroksen mallikerrassa menee. Hemmetti, puol tuntia.


Levitellessäni sitä tuohon soffalle, bongasin pirulaisesta vielä virheen; oon hypännyt yhden kerroksen yli noin kaks ja puol tuntia sitten. En kyllä pura, vaikka kiukuttaa niin et voisin pienet itkut tirauttaa. Mut nätti hänestä tulee...

Pitäisköhän aloittaa jotain uutta ja piristävää... Jotain mitä voi neuloa olematta täysin epäsosiaalinen.

Edit. Uudessa MagKnitsissa on näemmä melkein kaima, kivannäköinen tyyppi :)

5 Comments:

At 7:50 PM, Blogger Arteeni said...

Öh, ei kai se nyt NIIIN hidasta ole? No mulla kyllä saattoi auttaa minun löysä käsialani ja (joustava) villalanka... Tsemppiä vääntöön, huivista tulee kyllä todella ihana! (Lopussa se kiitos seisoo!)

 
At 8:14 PM, Blogger AnneV said...

Kuules nyt Laura, sulle hankitaan kohta vaaleanpunaisenostokielto. Nätti huivi on kyllä tulossa, mutta laajennetaankos sitä väriskaalaa kohta? Smaragdinvihreä vai mikä se oli?

Ai juu, mitens vappupallukkaiset otettiin vastaan?

 
At 8:29 PM, Blogger laurar said...

Sia: On se. Kiitos tsempityksestä :)

Annev: Ou nou.. Ostin just fairynvihreän paidan, saako nyt ostaa taas kolme vaaleanpunaista asiaa?

Vappupallerot kiittävät kysymästä. Vähän vähempi tutut naureskelivat heille ihmetellen mitä noi on ja ihan tutut eivät reagoineet mitenkään, kait ne oli niiden mielestä "ihan mua".

 
At 10:57 AM, Blogger KirsiÄr said...

Vähänkö olen kade: sulla on oma värivalmentaja.

 
At 9:02 PM, Blogger verano said...

Täällä olis yksi, jonka poikakaveri osaa jo kysyä: 'Ai se, joka tekee aina vaaleanpunaista?' Vaikken mä nyt niin kamalasti edes blogeista sille höpise :)

 

Post a Comment

<< Home