Saturday, December 17, 2005

Terveisiä reissusta

Novitan tehtaanmyymälästä lähtivät mukaan vain nämä...

Candyssä näin heti kutittamattomia (30% villaa, loput jotain sekoitesotkua) BB-pipoja ja Tangot pääsivät mukaan, koska ne olivat vielä vanhaa pehmeää plaatua.


Alelaareissa ei ollut oikein mitään jännää, mutta nämä pussi-woolit pääsivät mukaan...


...näiden takia, jotka puolestaan löytyivät Behnford'sta.

Pemmikaaniin meinas tulla kiirus, koska se ryökäle menee lauantaisin sulki jo kahdelta.

Pari Colinette-vyyhtiä ehdin kuitenkin nappaamaan hyllystä :)

Seuraavana - ja viimeisenä (lanka-)kauppana vuorossa oli Menita

Josta mukaan lähtivät nää. Alfasta tulee lapaset itelle, Trinityä ostin vaan koska se on niin kehuttua, pörrölangasta tulis varmaan ihq pipo, Jaegerin Merinoa mulla on jo pinkkikirjavana, joten näistä tulee yhdessä jotakin ja kirjavasta meksikolaisesta tulee alulapaset itelle. Nelosen bambusukkapuikkoja mulla ei vielä ollut ja nuo pinkit oli pakko saada, koska ne on niin ihanan retrot; just tuollaisilla mä oon nysvännyt pinkistä akryylilangasta elämäni ekaa neuletta, joka ei (sekään) koskaan valmistunut.

Oliko hyvät perustelut?

Ikean keikka onkin sit ihan toinen tarina, mutta voin paljastaa että sain sieltä langoilleni uuden kodon... :) Mukavata ehtoota kaikille, minä syön nyt kinkkupizzaa ja juon hyvää punaviiniä.

7 Comments:

At 11:01 PM, Blogger Sanna Tallgren said...

Kommentoin kai kesken sun päivityken kun ei oo viel tekstiä. Hyvin on tainnu ostelureissu sujua? ;) Olitko bb päässä helsingissä, kun susanna oli jonkun nähny?

 
At 11:15 PM, Blogger laurar said...

Juu, hyvin sujui...

Ehdin just kommentoimaan Susannan blogissa, et en se oo ollut mä, vaikka Menitassa tänään palloilinkin - harmi, ettei törmätty.

 
At 11:19 PM, Blogger derea said...

Kiva saalis :D

 
At 12:20 AM, Blogger Johanna said...

Hyvät perustelut, ja helpottavaa huomata että sininen laukku oli vain harha-askel pinkiltä polulta!

Ja kovasti odotellaan sitten noita Kool-Aid -tuloksia!!

 
At 11:48 AM, Blogger Carita said...

Kivoja lankaostoksia :)

 
At 12:33 PM, Blogger Lycka är ~ Onnea on said...

Tosi kivat ostokset.Just tollasii reissuja olisi kiva tehdä ;)
Hmm..mitähän ikeasta lähti mukaan..

 
At 12:47 PM, Anonymous Anonymous said...

mulla oli kanssa tollasen pinkit puikot joskus aikoinaan.. toinen niistä on vieläkin tallella. Ja oli mulla sellaset vaaleansinisetkin :)

 

Post a Comment

<< Home