Monday, June 01, 2009

Äänestys ja verenluovutus - kaks velvollisuutta hoidettu samalla reissulla ;)
Etenkin jälkimmäisestä olen erityisen ylpeä, sillä tämä oli neljäs yritykseni luovuttaa verta ja nyt onnistuin ekaa kertaa. Aina aiemmin hentoiset suoneni ovat paenneet pois alta ja virtaus kohti pussia on vain tyrehtynyt ennen aikojaan. Ja okei, kerran pyörryinkin... Mut tehkääpä perässä.

Koska tää on kuitenkin neuleblogi niin taustalla luuraa myös pari tiskirättiä. Jotenkaan vaan ei jaksa nyt mitään isompaa tai älyllisempää.

4 Comments:

At 10:36 PM, Anonymous Näppi said...

Kauniita aiempien postausten valamiit neuleet.
Hienoa että luovutit verta! Ite oon muutaman kerran luovuttanu myös.

 
At 10:36 PM, Blogger MinskuH said...

Oii, mahtavaa että käyt luovuttamassa verta! Itse olen ollut aiemmin ns. vastaanottava osapuoli eli ollut niin vakavasti sairas, etten olisi selvinnyt ilman luovutettua verta (ja luuydintä). Mukavaa kesää!

 
At 7:18 PM, Blogger Sini said...

hieno homma! mä oon aina ylpee kaikista luovuttajista ja etenkin sunlaisista jotka ei luovuta. ;).

 
At 8:23 PM, Anonymous Hisk It said...

Huippua, että yritys palkittiin! :) Mulla on liian pitkä aika viimeisestä kerrasta, pitäisi ottaa ihan asiakseen käydä taas.

 

Post a Comment

<< Home