Thursday, May 07, 2009

Keksin vasta viikonloppuna, että äityköille (mun, armaan ja sit yhdelle varalle osoitteeseen jossa vierailin pitkään juuri mm. äitienpäivisin) pitää olla jotain muutakin kortit. Jotain pientä. Tiskirätit. Ekan aloin Luxus Cottonista, kun sitä nyt sattui hollilla olemaan ja kämpästä sattui löytymään keväisen väristä puuvillaa enempikin...

Äitienpäivän tiskirätit ryhmäkuvassa
vasemmalla Novita Luxus Cottonia ja Shimmereiden mallineule (idea Maijulta)
keskellä Novita Tennesseetä ja Travelling Vine Cloth
oikealla Novita Tennesseetä ja Rinsessoiden mallineuletta
kaikissa puikot 4,5 mm - vähän harvempaa neuletta, jotta rätit kuivuisivatkin joskus.

4 Comments:

At 10:16 PM, Blogger Maiju said...

Täh? Miten se ei näytä yhtään samalta ku mun rätti? No mutta kivoja pintaneuleita olet rätteihin löytänyt (muistiin siis merkittäköön).

 
At 8:03 AM, Blogger laurar said...

Voi olla, että mä olen tehnyt jotain omia tulkintoja ohjeesta, kun vilkaisin vain sen koneen näytöltä ja paukuttelin menemään... ;)

 
At 8:18 AM, Blogger Taija K said...

Heh, mulla on ollut mielessä sama idea, että kaikille lahjottaville äideille ja mummoilla tiskirättejä. Toteutus vaan puuttuu vielä. Miten niin tulee kiire?

 
At 10:47 AM, Blogger A-K said...

Kovin ovat nättejä =) Mainio lahjaidea.

 

Post a Comment

<< Home