Monday, January 09, 2006

Oonko mä tosiaan niin shop-a-holic, että joka päivä on ostettava jotain kivaa, vaikka vaan suklaapatukka. Ehkä vähän, onneks ei kuitenkaan kaikki kriteerit täyty... :)

Viken taannoin esittelemät vähän erilaiset jouluverhot jäivät mun mieleeni kummittelemaan ja tänään Fabrisson ohi ajellessa oli pakko poiketa ostamaan tätä retroihanuutta. Sekin saa aikanaan anopin käsissä muuttua tyynynpäällisiks tai joksikin muuksi kivaksi...
Lisäksi kuvassa komeilee pari tuubia Tiimarin kohoväriä. Neulontalistallahan oli joskus ennen joulua juttua liukuesteiden virittämisestä villasukkiin. Juuei, mulla ei kotona villasukissa hiihdellessä vauhti päätä huimaa, mut kun on lapaset kädessä, ni ote ei oo aina ihan pitävä. Tämän tökötin avulla voidaan siis kaiken järkeni mukaan tehdä lapasia, jotka kädessä voi ajaa autoa. Voi keksimisen ja hoksaamisen riemua! :)
Mamma kertoi muuten saaneensa tänään postia rapakon takana asuvalta systeriltään. Isotäti oli kirjoittanut laittaneensa mun Kool Aidit samalla postiin. Koskahan ne tulee...


6 Comments:

At 5:19 PM, Blogger tikru said...

Mulla on noita värejä ja ainakin paidassa ne on jarruja joten juu..miksei lapasissakin. Patentoi keksintö :) joutuu ehkä kokeilee..kämmekkäät on nimittäin kylmät.

 
At 8:28 PM, Anonymous Anonymous said...

Kerro sitten kuin jarrulapaset onnistuivat:)

 
At 8:38 PM, Anonymous Anonymous said...

hei jesh!
just manailin kun en viitsis tehdä lisää lapasia kun niillä ei voi ajaa autoa. Mä oon kärppänä kuuntelemassa miten niiten kanssa käy, josko vaikka mullakin joskus ois autoilulapaset! :)
ja koita jaksaa noita keskusteluja, kaikki ei aina vaan jaksa tajuta. tiedän tunteen. :(

 
At 9:05 PM, Anonymous Anonymous said...

Mun on kans pitänyt tehdä autoiluun sopivat lapaset. Meinasin ommella kämmeniin nahkavahvikkeet, mutta jos nuo värit toimii niin sehän olis aivan loistavaa :) Kerro miten onnistui.

 
At 10:59 PM, Anonymous Anonymous said...

Ainakin mun tekemissä Barbara-tossuissa toimii ihan hyvin joten miksei toimis lapasissakin... Jään odottamaan Lauran kokeilujen tuloksia... =)

 
At 9:06 AM, Blogger Susanna said...

Kyllä ne kohovärit toimii :D

Yhdessä esitteessä niillä oli hauskasti tehti tipun jalanjälkiä sukanpohjaan, ja sitten ne jäljet nousi sieltä ylös, ja varressa oli tipu. tosi hauskat :D

 

Post a Comment

<< Home