Friday, January 27, 2006

Neulojan adhd ja melkein sukua toiselle neulebloggaajalle

Mulla on varmaan neulojan adhd, kun ykskään keskeneräinen työ jaksa kiinnostaa muutamaa kerrosta enempää. No siitähän seuraa, et pitää aloittaa uus, mut kun ei silläkään olo helpota kuin ekat kymmenen senttiä. Pitää varmaan neuloa vaan kymmenen sentin korkuisia neuleita. Mitäs ne olis? Rannekkeita? :)

Keksin kokeilla kool aid -värjäillyllä langalla uudessa Novitassa olleen boleron mallineuletta, jonka mitokondrio risti sierain-neuleeksi.



Joo kuvat on huonoja - salamalla tai ilman.

Suunnittelin mallineuletta sukkiin, jotka aion neuloa kiitokseksi isotätsylle, joka näitä kool aideja rapakon takaa lähetti. Mut eihän tuo mallineule näin kirjavaan lankaa passaa. Pitänee neuloa ihan tavissukat. Tuulia, millaiset villasukat teillä siellä jenkkilässä on in? :)

Ai niin, huomasin tänään että Käsityöriippuvaisen ja mun armaani pikkuveljen tyttöystävän (sen saman, joka lainas mulle H&M-keeppiään tän malliksi) yhdennäköisyys on ihan mieletön. Kommentoin asiaa, ja hitsit, nehän on siskoksia. Ihan hassua tavata näissä merkeissä tutun tuttuja... *vilkutuksia käsityöriippuvaiselle*

Lopuksi vielä lämpimät kiitokset kaikille onnittelijoille, äänestäneille ja kaunein sanoin äänensä perustelleille. Oon ollut täällä ihan onnesta soikeena.. snif..

Nyt pitää lähteä kahtomaan onko meikäläisessäkin automarketissa ale-ale-ale siellä yhellä tietyllä osastolla..


4 Comments:

At 7:39 PM, Blogger Susanna said...

Mutta sä sentään saatat loppuunkin niitä neuleita aikas tiuhaan tahtiin :D

Mulla on kans ollut tänään sellainen työstä seuraavaan -päivä, vaikka on yhet sukat kesken, tekis mieli aloittaa toiset, eikä mikään muistakaan keskeneräisistä oikein miellytä. Mutta tartuin sentään toimeen yhden ikuisuusprojektin suhteen, lisää mun blogissa :D

 
At 7:49 PM, Blogger Tuulia said...

Jaa-a, sukkamuodissa olen vahan jaljessa kun taalla ei oikeestaan neulota sukkia. Tai sillain etta niita koskaan nakys missaan. Sita paitsi naahan neuloo niita huivejaan :)

Itseasiassa mun tyokaverikin (kuka on neulonu 30 v.) ei osaa edes tehda sukkia. Tai lapasia. Taytynee opettaa sille ;)

Paivitan kohta blogiin kuvan keskenolevista merinosukista, se on ainakin kuuminta hottia taalla Pohjois-San Diegossa :D

 
At 9:27 PM, Blogger vikke* said...

Adhd vaivaa täälläkin. Mies kysyi yks päivä, että pitääkö aina aloittaa uusi...koska teet nuo muut loppuun. Olkkarissa lojuu 3 keskeneräistä hommaa ja makkarissa 1 + kasa vanhoja keskeneräisiä jotka eivät jaksa kiinnostaa :D

Mä haluisin niin tehdä itselleni paidan mutta ei musta taida olla niin suuritöiseen hommaan.

 
At 12:32 AM, Blogger Maiju said...

Sinut on haastettu ;)
http://mustalampas.blogspot.com/2006/01/haaste-vastaanotettu.html

 

Post a Comment

<< Home