Monday, July 04, 2005

Kesä-Fifi tulollansa


Viime viikkoinen alennuslankahyllyjen ja -korien äärellä seisoskelu jäi kummittelemaan ja vahinko piti ottaa tänään takaisin ostamalla pari kerää Butterflytä. Hoksasin viikonloppuna, ettei armaani serkun kolmikymppisiin ole enää montaa viikkoa, ja päätin neuloa suhauttaa lahjaksi Fifin (vaikka pohdiskelin Fifi II ja Hellepäivän huivin ohjeetkin kourassa hetken). Kati pohdiskeli hiljattain, että kaikilla naisilla, joille hän on sukua, on kohta Fifi. Hassu juttu, mutta mä en oo tullut neuloneeksi Fifejä muille sukulaisille kuin äitykälle, eiväthän tulevat anopit (oma ja siskon) ole vielä sukua, eikä Neulova Ystävä. Pitääkin ryhtyä "merkkamaan" omia sukulaisnaisiaan - siis lissee lankoo ostamaan! :)

2 Comments:

At 8:58 AM, Blogger Kati E said...

No joo, mutta Laura toisaalta se on vähän noloa. Nyt kun joku bloggaaja näkee Fifin jossain niin heti mietitään, että onko toi sukua mulle... *hah*

 
At 10:04 AM, Blogger Stricker said...

Mäkin olen ajatellut aloittaa kesä-Fifin, mutta en ole vielä päättänyt, millä langalla. Mä olen kyllä vasta tehnyt yhden Fifin, vaikka malli olikin tosi kiva, ja sekin meni anopille, mutta jouluksi olen ajatellut fifittää sitten suvun loput naiset ... jollen sitten sukita :-).

Minä en muuten löytänyt Knittystä ainakaan ensilukemalla yhtään mitään tehtävää, koska mies on tosi kranttu ... mutta saanpahan sitten tehdä itselleni enemmän :-).

 

Post a Comment

<< Home