Wednesday, February 06, 2008

Retro Redux Shrug Lace Stylesta
Sandnes Kitten Mohair, vajaa 100 g
5; 5,5 ja 6 mm puikot
Tekeminen ihan kivaa - lopputulos jätti mut vähän kylmäksi, mut mä taidankin olla enempi huivi-ihminen. Sisko kait ihan tykkäs ja shrug sopi pukuunkin hienosti.

Pääsin alkuviikosta työn puolesta pääkaupunkiin ja pikaisesti Menitaan..
Ehkä mun tosiaan pitäisi tehdä niin kuin se Honkarinteen ständin myyjä mulle messuilla sanoi; neuloakin välillä eikä koko ajan vaan ostaa lankaa.

3 Comments:

At 8:07 PM, Blogger KirsiÄr said...

Älä sää kuuntele kaikenmaailman myyjiä (eihän sekään tuntunut aina asiakkaitaan kuuntelevan ;) ). Mä olen kidsilkhazekade.

 
At 9:44 PM, Blogger Suvi said...

Ihanan pehmeän näköistä lankaa!

Outo asenne sillä myyjällä, hmph. Sitäpaitsi, ostaminen on nautinto siinä missä neulominenkin.

 
At 10:37 AM, Blogger Totoro said...

Langan ostaminen pitää kansantalouden rattaat pyörimässä, meillä on siis tärkeä yhteiskunnallinen tehtävä. Sitäpaitsi terapia tulisi kuitenkin kalliimmaksi :)

 

Post a Comment

<< Home