Sunday, January 28, 2007

Vihdoin uuteen bloggeriin. Koskahan sitä jaksais paneutua sen ominaisuuksiin :)

Olen mielestäni neulonut tälläkin viikolla ihan ahkerasti. Joka ilta jotakin. Silti valmiina on vain mun sukat ja armaksen pipo. Opalin Flamingoa jäi reilusti tähteeksi näistä joululahjasukista. Väri oli niin herkku, et halusin itselle samanmoiset. Armas puolestaan kertoi akuutista valkoisen pipon tarpeesta. Vuorelman Veto on kyllä uskomattoman pehmoista - ja muhkeaa kaksinkertaisena :)

Ps. Katinkontin tuoreimmista uutisista selviää mitä puuhailin eilen :)

3 Comments:

At 7:27 AM, Blogger Suvi said...

Uusi blogger on aivan mainio (ja minullahan ei ole kokemusta vanhasta). Miinusta tulee vain siitä ettei se kaveeraa Operan kanssa. Mun on esim. pakko kirjoittaa postaukset IE:ssä koska Operassa menee fontit sun muut ihan hassuiksi, ei se muista mitään asetuksia mitä olen tehnyt.

Noi eläinkuosilangat ovat ihania! Tulee nätit sukat. Valitettavasti meidän paikallinen lankakauppamme ei juurikaan harrasta sukkalankoja.

 
At 8:31 AM, Blogger KirsiÄr said...

Mulla on uusbloggeriin tutustuminen jäänyt ja jäänyt. Ehkä joskus tulee hieno uusi versiouudistus...

 
At 2:16 PM, Anonymous Anonymous said...

On kyllä namin väristä tuo Flamingo. Aikaisemmin ei Opalin langat ole soitelleet sulosäveliään mun korvissa, mutta nyt täytynee laittaa harkintaan kokeilu.

 

Post a Comment

<< Home