Thursday, July 27, 2006

Tää on nyt se rumasta ankanpoikasesta joutseneksi -projekti:


Salama vähän huijaa, mutta pinta kiiltelee ihan oikeesti.

Ohje: Ene's Scarf Scarf Stylestä
Lanka: Fleece Artistin Merino, yks iso vyyhti
Puikot: 4,5 bambut

Oon neulonut Enen aiemminkin ja Fleece Artistin Merinoa bambuilla ennenkin, mut aina se vaan on yhtä ihana kokemus. Varsinkin, kun yhden kerroksen teko nopeutuu loppua kohti ihan huimasti, kun huivi tehdään alhaalta ylöspäin koko ajan kavennellen.

Parit fiilistelykuvat vielä. Tähän saa kuvitella sellaista Pieni talo Preerialla -henkistä liihottelua ála Ingalsin kaima.



Sen verran mitä makkarissa nyt mahtuu liihottelemaan. En viitsinyt tuonne meitin lähiön asfalttiviidakkoon lähtee liihottelemaan :)

10 Comments:

At 9:11 PM, Blogger tikru said...

Kaunis se on.
Mä sain Enen myös valmiiks, mut se on tuossa matossa kiinni just nyt. Olihan se mukava neuloa kun nopeutu loppua kohti, mut jostain syystä mua tympäs ihan älyttömästi... se pikkutimanttikasa oli varmaan liikaa.

 
At 9:15 PM, Blogger janna said...

Enestä on paljon puhuttu, mutta vasta näistä kuvista sain selvyyden. Kaunis :)

 
At 9:27 PM, Anonymous Anonymous said...

Se on erittäin kivan näköinen huivi, tuo sinun enesi. Minulla se vielä odottaa haavelistalla ja tietenkin sopivaa lankaa ;-)

 
At 9:37 PM, Anonymous Anonymous said...

Kyllä on kaunis! Myös lanka kuulostaa ihanalta! :D

 
At 9:53 PM, Anonymous Anonymous said...

Wau onpa ihana! Mäkin oon kovasti koittanu viime aikoina saada aikaseks pitsineulehuiveja, oon vaan niin kärsimätön niiden kanssa...

 
At 10:09 PM, Anonymous Anonymous said...

Ihana huivi! Kyllä tuolla kelpaa liihotella makkaria kauempanakin :)

 
At 10:18 PM, Blogger Terhi said...

Kaunis! Nyt tuli taas intoa oman Enen edistämiseen. :-)

 
At 11:48 PM, Anonymous Anonymous said...

On kyllä kaunis huivi! Sain tuon Scarf Stylen vastikään omaksi, ja tuo ainakin pitää siitä jossain vaiheessa toteuttaa.

 
At 1:50 PM, Anonymous Anonymous said...

Nyt vasta huomaan, kuinka nätti Ene on, pitääkin varmaan aloittaa oma. Scarf stylen kuvasta ei oikein hyvin saanut selvää mun mielestä. Kuinkas paljon muuten iso vyyhti Fleece artistia painaa?

Surffiina

 
At 10:23 AM, Blogger Johanna said...

Toi on niin ihana, että oon ihan sanaton...

 

Post a Comment

<< Home