Wednesday, May 25, 2005

Mitä sitä tulikaan tehtyä...

10 vuotta sitten minä…
…Jännitin yläasteelle menoa
…Nukuin ensimmäistä ja toistaiseksi viimeistä kertaa taivasalla – ihan kaverin kanssa ja omasta vapaasta tahdosta siis
…Neuloin tai virkkasin luultavasti jotakin pientä nyheröä, mitä nimitin rantakassiksi

5 vuotta sitten minä…
…Toivuin pikkuhiljaa elämäni ensimmäisestä sydänsurusta
…Bailasin alaikäisenä K-18 juhannusfestareilla itse virkattuun toppiin sonnustautuneena
…Jännitin abivuotta ja pohdin miksi haluan isona

3 vuotta sitten minä…
…Olin opiskellut vuoden terveydenhoitajaksi ja päättänyt, että sitä minä haluan isona tehdä
…Olin asunut vuoden pois kotoa, ja odotin kesää, jotta pääsisin sinne takaisin edes kesäajaksi
…Jännitin armaani armeijaan menoa ja tankkasin hänen läheisyyttään

1 vuosi sitten minä…
…Olin asunut vuoden avoliitossa ja kihlauduin armaani kanssa
…Vietin ensimmäisen kaupunkikesäni olosuhteiden pakosta (=kesätyön vuoksi)
…Huomasin paisuttaneeni pikkukotini lankavarastoja jo aikamoisiksi

Tähän asti tänä vuonna minä…
…Olen tullut ensimmäistä kertaa kummiksi
…Olen täysin kyllästynyt opiskeluun…mutta olen silti pohtinut jatkaisinko joskus opintojani
…Olen neulonut ja surffaillut paljon ja perustanut oman neuleblogin

Eilen minä…
…Viimeistelin ja palautin toiseksi viimeisen ja viimeisen kirjallisen koulutyöni
…Purin kaksi kerää puuterinväristä Hippyä, koska se ei halunnutkaan Fanniksi
…Pyykkäilin ja viikkailin

Tänään minä…
…Olin viimeistä kertaa oikeasti koulussa tunnilla…
…ja join sen kunniaksi opettajan tarjoamaa kuohuviiniä klo 12 päivällä
…Lähden illalla korruptiopäivällisille valmistumisen kunniaksi

Huomenna…
…Menen toisille korruptioillallisille samasta syystä
…Selvitän korkeaksi paisuneen keskeneräisten asioiden pinon
…Neulon ja otan rennosti

Ensi viikolla…
…Valmistun virallisesti täältä
…ja sonnustaudun kaksi kertaa hienoksi (koulun valmistujaisjuhlaan ja lapsuudenkodissa vietettäviin juhliin)
…Alan viettää parin viikon kesälomaa

Loppuvuoden tavoitteenani on…
…Saada työsuhde joka jatkuu kesän jälkeenkin, vaikka vain määräaikaisena ja…
…luoda kontakteja työelämätahoihin
…Tulla paremman itsekurin omaavaksi ihmiseksi

PS. Kiitos kaikille edellisen postauksen lohdutusviesteistä, jo helpotti :)

2 Comments:

At 11:10 PM, Blogger Unknown said...

Onnea valmistumisen johdosta!

 
At 8:19 AM, Blogger laurar said...

Kiitos!

 

Post a Comment

<< Home