Wednesday, April 20, 2005

Villejä rubiineja ja Minä suojelen sinua taiteelta

Missäs se olikaan se sivusto jonne saa ilmoitella väärin kuultuja laulunsanoja…?

Olen Maija Vilkkumaa –fani ja ostin tietenkin uuden levyn viime viikolla heti sen ilmestyttyä. Kuuntelin sitä vähän puolihuolimattomasti ja ihmettelin ääneen armaalleni, että onks näissä sanoissa nyt jotain järkeä, kun tässä lauletaan, et kuuntelen jeesuksen luita. No joo, Yksi-kappaleen kertosäehän menee oikeasti näin ”yksi on suurempi muita/nyt ja aina/ja kun sen kohtaat et kysele hintaa/tai kuuntele jeesusteluita/ne ei mitään paina/ne ei helli ja polta sun rintaa.”

PS. Otsikossa on Isokankaan Antin teosten nimet.

4 Comments:

At 12:44 PM, Anonymous Anonymous said...

Maijan levyistähän on muitakin villejä rubiineja :-).

Ja mullakin soi se levy tässä taustalla koko ajan :-)

 
At 9:54 PM, Anonymous Anonymous said...

Heh, tää on nyt vähän dorka kommentti mutta toi sun väärin kuultu Jeesuksen luita sopii kylllä noihin Fifi-kuviin, riippuu tietysti katsojasta....
Hienostihan tämä sun blogis on alkanut.

 
At 1:11 PM, Blogger KirsiÄr said...

Minä kun kerran väänsin sanat "maailma on vaarojen karikko" muotoon "maailma on kaarojen varikko" en ole koskaan osannut biisiä muilla sanoilla laulaa.

 
At 9:33 PM, Blogger vikke* said...

Mä olen ihan varma että tästä lähin alan kuulemaan tuon biisin just noin "jeesuksen luita" =)
Kun olin pikkutyttö, niin Dingon Levottomassa tuhkimossa tehtiin itsestä Vamppyyri, joku muukin kai kuullut samoin...

Hienoja Fifi huiveja!!

 

Post a Comment

<< Home