Sunday, April 15, 2007

Riikinkukkoa

Malli: Embossed Leaves Socks, Favorite Socks -kirjasta, nähty myös talvi IK:ssa vm 2005
Lanka: KnitPicksin Sock Memories, sävy Paper Dolls. Lanka on 100 % merinoa, joten näillä taidetaan hissutella ihan vaan kotosalla
Puikot: 2,5 mm
Muuta:
Malli vois tulla fiksummin esiin yksivärisessä langassa, nää on aika kirjavia lehtiä..
Jalkaterästä oli pakko jättää viimeiset 8 krs ennen kavennuksia pois, ettei olis tullut ihan peppi pitkätossut. Muun mukavan sukista Mippe ehtikin jo eritellä :D
Etenkin tähdenmallinen kärkikavennus ihastutti. Miten mä en ollut tajunnut sitä Susannan selostuksesta enkä edes Tuulian ohjeistuksesta (skrollaa ihan sivun loppuun).

Mulla on joku sukkavillitys meneillään, sillä sain vihdoin Jaywalkerit puikoille. Ne on kivat. Meille on myös muuttanut poksi (hähää korjausmies, meidän töllön kuvanlaatu parani vihdoin, me ei tarvitakaan sua enää!), kyllä nyt kelpaa kahtella vormuloita. Juu, minä olen sellainen kummajainen naiseksi että vahtaan vormuloita kera miesväen. Ei sillä, että mä niistä mitään ymmärtäisin.. Lähtö vaan on aina nähtävä ja varikon tapahtumia on niin kiva kommentoida.


7 Comments:

At 11:01 AM, Blogger Laura said...

Ihanat riikinkukot! Lanka ehkä hukkaa vähän lehtiä, mutta toisaalta lehtikuvio saa langan raidat näyttämään elävimmiltä?-)

 
At 11:09 AM, Blogger mirzu said...

Aijoo, taisin itekin unohtaa sanoa et mäkin jätin ne vikat 8 krs pois, sisko olis saanut pepit kanssa muuten ;)

 
At 11:39 AM, Blogger nanna said...

Kivat sukat! Noita pitääkin kokeilla. Ja kyllä mäkin tykkään katella vormuloita:)

 
At 11:41 AM, Blogger Jatta said...

Sukkavillitystä täälläkin, odottelen vaan lankoja :) Kuvittele, mulla ei ole sukkalankaa!

Ihanat on sukat, mutta vielä ihanammat on noi verhot tuolla taustalla!! Voi ja oi.

 
At 11:49 AM, Blogger Susanna said...

Ihanat kotisukat! Miten sä voit muistaa et oon joskus selitellyt tähtikavennuksia? Hädin tuskin itsekään muistan :D:D

Minäkin tykkään katsella formuloita ;)

 
At 1:53 PM, Blogger laurar said...

Kiitos kaikille kivoista kommenteista.

Susanna: Mun päällä on taipumus säilöä muistiin todella omituisia asioita :D

 
At 1:59 PM, Blogger Suvi said...

Tosi kivat sukat!

 

Post a Comment

<< Home